Royalty Garden

Royalty Garden je internetska trgovina specijalizirana za CBD proizvode (ulja, kreme, dodaci i slično) na području Hrvatske i okolice. Ovaj case study opisuje kako smo zajedno završili i lansirali njihov web shop, koji je prethodno ostao nedovršen od strane druge agencije. Rezultat suradnje je funkcionalna, SEO-optimizirana e-trgovina uz zadovoljstvo klijenta te dugoročnu podršku. U nastavku saznajte s kojim smo se izazovima susreli, kako smo ih riješili i kakve smo rezultate postigli.

Slika zaslona početna stranice klijenta Royalty  Garden

Klijent i ciljevi projekta

Royalty Garden kao brand nastao je s misijom da ponudi visokokvalitetne CBD proizvode i približi njihove benefite široj publici. Kao rastući biznis u industriji koja bilježi ubrzan rast potražnje, trebali su pouzdanu online platformu za prodaju. (Samo u Hrvatskoj tržište CBD proizvoda procjenjuje se na više od 7 milijuna USD u 2025. godini, a globalno se očekuje eksplozivan rast vrijednosti do 2032.) Primarni cilj suradnje bio je dovršiti započeti projekt web trgovine koji je prethodno stagnirao i omogućiti Royalty Gardenu uspješno lansiranje online prodaje.

Konkretno, ciljevi projekta bili su:

  • Dovršiti izradu web shopa – Preuzeti postojeći nedovršeni WordPress/WooCommerce projekt i dovesti ga u potpuno funkcionalno stanje (front-end i back-end).
  • Otkloniti greške i probleme – Popraviti brojne bugove i nedostatke koje je ostavila prethodna agencija, osigurati stabilnost i sigurnost web stranice.
  • Implementirati potrebne funkcionalnosti – Osigurati ispravan rad svih e-commerce značajki (katalog proizvoda, košarica, naplata, dostava, potvrde narudžbe, itd.) i dodati eventualne nedostajuće elemente.
  • Konzultirati o vidljivosti i upravljanju – Savjetovati klijenta o boljem SEO pozicioniranju i digitalnom marketingu te pružiti obuku za korištenje sustava (upravljanje proizvodima, narudžbama, sadržajem).
  • Lansirati i pružiti podršku – Pokrenuti stranicu bez poteškoća, pratiti prve dane rada i ostati na raspolaganju za održavanje i buduće nadogradnje.

Izazov: nedovršeni projekt druge agencije

Projekt Royalty Garden došao je u moje ruke u specifičnoj situaciji – razvoj web trgovine bio je započet od strane druge agencije, ali nažalost ostao je nedovršen i nefunkcionalan. Ovo je relativno čest scenarij u svijetu web razvoja, koji se događa iz raznih razloga (npr. ograničenja budžeta, probijeni rokovi ili nedostatak odgovarajućih vještina). U slučaju Royalty Gardena, prethodni tim nije uspio dovršiti posao do kraja, ostavljajući klijenta s nizom problema:

  • Nepotpune funkcionalnosti: Neke ključne značajke web shopa nisu radile ispravno (npr. problemi s procesom naplate i integracijom dostave).
  • Tehnički bugovi: Stranica je imala bugove koji su narušavali korisničko iskustvo – od sporog učitavanja do neispravnih formulara za registraciju i kontakt.
  • Nedovršen dizajn: Dizajn i UX nisu bili do kraja usklađeni s brendom; pojedini elementi stranice bili su vizualno nedovršeni ili neprilagođeni mobilnim uređajima.
  • Manjak dokumentacije: Klijent nije dobio detaljne upute ni dokumentaciju od prethodne agencije, što je otežavalo preuzimanje projekta i održavanje.
  • Neoptimiziranost za tražilice: Nisu bile provedene osnovne SEO prakse (meta oznake, struktura naslova, brzina stranice), što je moglo ograničiti online vidljivost trgovine od samog početka.

Takva početna situacija zahtijevala je temeljit pristup “spašavanju” projekta. Klijent je, razumljivo, bio pod stresom zbog odgode lansiranja, pa je jedan od izazova bio i vratiti povjerenje da će web napokon proraditi “bez drame i komplikacija” – onako kako i glasi moj moto.

Proces rada i naša rješenja

S Royalty Garden timom uspostavio sam partnerski odnos od prvog dana – slušao sam njihove potrebe i frustracije, a potom smo zajedno, korak po korak, rješavali svaku prepreku. Cijeli proces odvijao se agilno i u hodu, prilagođavajući se situaciji, uz stalnu komunikaciju s klijentom. Ključni koraci i rješenja uključivali su:

  1. Analiza postojećeg stanja: Prvo sam temeljito pregledao postojeću stranicu i kod. Ova “inventura” pomogla je da shvatimo što je dovršeno, a što nedostaje ili koči web. Identificirao sam kritične bugove i segmente koda koji su zahtijevali popravak ili refaktoriranje.
  2. Popravak i dovršetak funkcionalnosti: Krenuo sam rješavati jednu po jednu stavku. Ispravio sam greške koje su sprječavale dovršetak kupovine (npr. problemi s naplatom i e-mail obavijestima), podesio ispravne opcije dostave i poreza za CBD proizvode te osigurao da svi dijelovi webshopa (od kataloga proizvoda do checkouta) rade glatko.
  3. Unapređenje dizajna i UX-a: Doradio sam vizualne elemente prema potrebama brenda Royalty Garden. Fokus je bio na jednostavnosti korištenja – pregledna navigacija, jasne informacije o proizvodima i responzivni dizajn za mobilne korisnike. Time smo osigurali bolje korisničko iskustvo koje je ujedno i konverzijski optimizirano.
  4. SEO i performanse: Paralelno s funkcionalnostima, radio sam i na optimizaciji stranice. Poboljšali smo brzinu učitavanja kroz optimizaciju slika i keširanje, uredili meta tagove i URL strukturu te dodali relevantne naslove i opise proizvoda. S obzirom da organski promet čini značajan udio posjeta za e-trgovine (oko 40% svih posjeta dolazi preko organske pretragecharleagency.com), bilo je ključno postaviti dobru osnovu za SEO od samog početka.
  5. Konzultacije i edukacija klijenta: Tijekom i nakon tehničkih radova, održao sam više konzultacija s klijentom. Objasnio sam najbolje prakse za vođenje online trgovine – od upravljanja katalogom i narudžbama u WordPress/WooCommerce sučelju, do savjeta kako pratiti statistike posjeta i koristiti digitalni marketing (npr. društvene mreže, email newsletter) za promociju. Također smo razgovarali o strategijama za poboljšanje vidljivosti na Googleu (npr. važnost blog sadržaja, meta opisa, recenzija kupaca). Klijent je cijenio to što govorim razumljivim jezikom, bez suvišnog tehničkog žargona, što je u skladu s mojim pristupom “bez stresa i komplikacija”.
  6. Testiranje i lansiranje: Prije puštanja stranice u javnost, proveli smo opsežno testiranje – od simulacija kupovine i provjere email obavijesti, do cross-browser i mobile testiranja. Ispravili smo zadnje sitnice i zatim u dogovoru s klijentom lansirali web shop. Lansiranje je prošlo glatko, bez zastoja, zahvaljujući dobroj pripremi.
  7. Post-launch podrška: Nakon lansiranja, ostao sam uključen kako bih pratio performanse stranice i reagirao na eventualna pitanja ili potrebe za doradom. U prvim tjednima sam pomogao s finim ugađanjima (npr. podešavanje Google Analytics ciljeva, sitne sadržajne izmjene) te sam i dalje dostupan za održavanje i buduće nadogradnje. Za klijenta to znači nastavak suradnje bez brige – znaju da imaju pouzdanu tehničku podršku na koju se mogu osloniti u svakom trenutku.

Tokom cijelog procesa, komunikacija je bila transparentna i brza. Svaki problem rješavali smo u suradnji, što je osiguralo da nema nejasnoća niti iznenađenja. Takav partnerski pristup rezultirao je ne samo tehnički ispravnim webom, nego i klijentovim povjerenjem u projekt i osjećajem kontrole nad vlastitom web trgovinom.

Rezultati i koristi za klijenta

Suradnja na projektu Royalty Garden ispunila je zacrtane ciljeve i donijela konkretne pozitivne rezultate:

  • Uspješno lansiranje web trgovine: Royalty Garden web shop napokon je ugledao svjetlo dana kao potpuno funkcionalna online trgovina za CBD proizvode. Sve ključne komponente stranice rade besprijekorno – korisnici mogu jednostavno pronaći proizvode, obaviti kupnju i ostvariti kontakt s podrškom.
  • Poboljšana korisnička iskustva: Dorade na dizajnu i performansama rezultirale su bržom, preglednijom stranicom koja pruža bolje iskustvo kupcima. Intuitivna navigacija i responzivan dizajn olakšavaju kupcima pregled ponude i kupovinu na bilo kojem uređaju.
  • SEO spremnost i vidljivost: Iako je stranica nova, postavljeni su čvrsti temelji za SEO – tehnički ispravan kod, optimizirana brzina i relevantan sadržaj. Royalty Garden sada ima mnogo bolju početnu poziciju za organsko rangiranje na tražilicama, što je ključno s obzirom na rastuću potražnju za CBD proizvodima online. (Znamo da kupci često kreću od Google pretrage; globalno, tražilice generiraju oko dvije trećine cjelokupnog web prometa.)
  • Zadovoljan klijent i samostalnost u radu: Možda najvažniji rezultat jest zadovoljstvo klijenta. Vlasnici Royalty Gardena dobili su ne samo riješen web, nego i partnera koji ih je uveo u svijet e-trgovine. Nakon završetka projekta, klijent je istaknuo da je web “doživio pravi preporod” – optimizirani procesi olakšali su im svakodnevne operacije, a poboljšanja na stranici ubrzo su se odrazila i na povećanu prodaju. Takav feedback potvrđuje da smo ostvarili ne samo tehničke, nego i poslovne ciljeve projekta.
  • Dugoročna podrška: Royalty Garden tim sada zna da nisu sami u daljnjem razvoju. Nastavili smo suradnju kroz održavanje i povremene konzultacije, što klijentu ulijeva sigurnost da će webshop ostati ažuran, siguran i prilagođen kako se potrebe budu mijenjale.

Na kraju, projekt Royalty Garden postao je primjer kako i najzahtjevniji web izazovi mogu biti riješeni kroz otvorenu komunikaciju, stručnost i posvećenost rezultatu. Unatoč početnim poteškoćama s nedovršenim projektom, uspjeli smo pretvoriti viziju klijenta u stvarnostbez stresa, bez komplikacija i s rezultatima koji govore sami za sebe.

Uz ovakve pozitivne ishode, Royalty Garden sada s povjerenjem gradi svoju prisutnost na tržištu CBD proizvoda, a ja sam ponosan što sam bio “lik za web” koji im je na tom putu pomogao.