HubTrac Adria
Sve od nule. Sve po mjeri. Bez stresa.
Kad me kontaktirao tim iz HubTrac Adrije, krenuli smo doslovno od praznog ekrana. Riječ je o službenom distributeru Linglong guma za hrvatsko i okolno tržište – s proizvodnjom u Tajlandu i Srbiji, i R&D timom u Njemačkoj. Njihov cilj bio je jasan: profesionalna prezentacija brenda, katalog koji se lako pretražuje, opcija online narudžbi i kanal koji otvara vrata B2B i B2C suradnjama.
Sve sam radio od nule – bez templatea, bez kopiranja starih rješenja. Bio sam uključen u svaki korak: od prvih ideja i strukture stranice, do UX dizajna, implementacije i lansiranja. Projekt kakav volim – konkretan, s jasnim ciljevima i realnim izazovima.

Izazov: kad Hrvatska i Kina pričaju drugačijim jezikom
Najveći izazov bio je uskladiti očekivanja i komunikaciju između tima iz Hrvatske i matične firme iz Kine. Poslovni mentalitet, način razmišljanja i pristup tržištu jednostavno su drugačiji. Moj zadatak bio je prevesti njihove korporativne ciljeve u rješenje koje će domaći korisnici razumjeti i koristiti bez problema.
Htjeli su imati webshop, ali u fokusu je ipak bio katalog guma – jasan pregled ponude, jednostavna navigacija, mogućnost kontaktiranja za ponudu i naručivanje. Htjeli su i ozbiljnu prezentaciju brenda – bez suvišnih efekata, ali profesionalno i suvremeno.
Što sam konkretno napravio?
UX i UI dizajn – od praznog platna
Svu strukturu, prototipe i vizualni identitet dizajnirao sam od početka. Fokusirao sam se na čistu navigaciju, filtriranje po kategorijama i proizvode koji su lako razumljivi. Katalog se može koristiti kao alat za kupnju, ali i kao referenca za partnere.
Webshop + katalog
Stranicu sam razvijao u WordPressu s WooCommerceom, ali s prilagodbama – tako da katalog i webshop funkcioniraju zajedno. Kupac može istraživati proizvode, stavljati ih u košaricu, ali i poslati direktan upit – što je važno za B2B korisnike.
SEO i tehnička optimizacija
Postavio sam SEO temelje – od heading strukture i meta oznaka, do brze performanse stranice i optimiziranih URL-ova. Stranica se brzo učitava, spremna je za rast u Google rezultatima i daje korisnicima osjećaj pouzdanosti već pri prvom kliku.
Savjetovanje i podrška
Tijekom cijelog projekta bio sam i savjetnik i izvođač. Zajedno s klijentom sam prolazio kroz odluke, predlagao rješenja i objasnio sve važno – bez žargona, jasno i direktno. Nakon lansiranja, ostao sam uključen i dalje – za održavanje, tehnička pitanja i moguće nadogradnje.
Rezultat?
HubTrac Adria sada ima web stranicu koja je brza, pregledna i spremna za rast. Imaju katalog koji korisnici lako pretražuju, opciju za kupnju i kontakt, i platformu koja se može skalirati s poslovanjem.
Sve je napravljeno po mjeri, bez stresa i bez kompromisa – od nule, s jasnim ciljem, i partnerski, onako kako i volim raditi.
Ako tražiš webshop koji stvarno radi – bez drame, javi se.
10 ožujka, 2024